|
|
| Line 8: |
Line 8: |
| | |process_org_owner=Φορέας:MINISTRY OF MARITIME AFFAIRS AND INSULAR POLICY | | |process_org_owner=Φορέας:MINISTRY OF MARITIME AFFAIRS AND INSULAR POLICY |
| | |process_provision_org_owner_directory=ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ | | |process_provision_org_owner_directory=ΛΙΜΕΝΙΚΟ ΣΩΜΑ |
| − | |process_provision_org_group=Port Authorities | + | |process_provision_org_group=Port Authorities, gov.gr |
| | |process_provision_org=MINISTRY OF MARITIME AFFAIRS AND INSULAR POLICY | | |process_provision_org=MINISTRY OF MARITIME AFFAIRS AND INSULAR POLICY |
| | |process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ | | |process_provision_org_directory=ΔΙΕΥΘΥΝΣΗ ΛΙΜΕΝΙΚΗΣ ΑΣΤΥΝΟΜΙΑΣ |
| Line 26: |
Line 26: |
| | |process_tax_type=Announcements,Applications,Certificates | | |process_tax_type=Announcements,Applications,Certificates |
| | |process_sdg_lack_of_response_rule=Tacit approval | | |process_sdg_lack_of_response_rule=Tacit approval |
| − | |process_sdg_notes=Εντός πενήντα (50) ημερών από την αναγγελία, η Λιμενική Αρχή απαγορεύει εγγράφως τη δραστηριοποίηση του πλοίου ως θαλάσσιο ταξί, στην περίπτωση που δεν συγκεντρώνονται οι νόμιμες προϋποθέσεις προς τούτο ή δεν προκύπτει η συνδρομή τους από τα υποβληθέντα στοιχεία. Μετά την παρέλευση άπρακτης της πιο πάνω προθεσμίας τεκμαίρεται ότι το επάγγελμα ασκείται ελευθέρως (άρθρο 3 του ν. 3919/2011, ΦΕΚ 32 Α΄). | + | |process_sdg_notes=Within fifty (50) days from the notification, the port authority shall prohibit in writing the operation of the ship as a water taxi if the relevant legal requirements are not met or compliance with them is not evident from the information submitted. After expiry of the aforementioned deadline, it shall be presumed that the profession is freely exercised (Article 3 of Law 3919/2011, Government Gazette, Series I, No 32). |
| | |process_total_duration_steps_min=2 | | |process_total_duration_steps_min=2 |
| | |process_total_duration_steps_max=12 | | |process_total_duration_steps_max=12 |
| Line 48: |
Line 48: |
| | |process_conditions_alternative=No | | |process_conditions_alternative=No |
| | |process_conditions_type=Technical | | |process_conditions_type=Technical |
| − | |process_conditions_name=Το πλοίο να είναι εφοδιασμένο με τα προβλεπόμενα για την κατηγορία του πιστοποιητικά αξιοπλοΐας σε ισχύ. | + | |process_conditions_name=The ship must be equipped with valid certificates of seaworthiness required for its category. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Line 54: |
Line 54: |
| | |process_conditions_alternative=No | | |process_conditions_alternative=No |
| | |process_conditions_type=Technical | | |process_conditions_type=Technical |
| − | |process_conditions_name=Το πλοίο να είναι κόρων ολικής χωρητικότητας άνω των πέντε (5) και ολικού μήκους άνω των έξι (6) μέτρων. | + | |process_conditions_name=The ship must have a total capacity of more than five (5) register tons and a total length of over six (6) metres. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Line 60: |
Line 60: |
| | |process_conditions_alternative=No | | |process_conditions_alternative=No |
| | |process_conditions_type=Technical | | |process_conditions_type=Technical |
| − | |process_conditions_name=Το πλοίο να αναπτύσσει ταχύτητα μεγαλύτερη από είκοσι (20) κόμβους, υπό ευνοϊκές καιρικές συνθήκες. | + | |process_conditions_name=The ship must be able to achieve a speed of over twenty (20) knots under favourable weather conditions. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Line 66: |
Line 66: |
| | |process_conditions_alternative=No | | |process_conditions_alternative=No |
| | |process_conditions_type=Technical | | |process_conditions_type=Technical |
| − | |process_conditions_name=Το πλοίο να μεταφέρει μέχρι οκτώ (8) κατ’ ανώτατο όριο επιβάτες, διαθέτοντας για αυτούς μόνιμα στεγασμένο κατά το χειμώνα και σκιαζόμενο κατά το θέρος χώρο. | + | |process_conditions_name=The ship must transfer up to a maximum of eight (8) passengers, while possessing a permanently sheltered area for them during winter and a shaded one in the summer. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Line 72: |
Line 72: |
| | |process_conditions_alternative=No | | |process_conditions_alternative=No |
| | |process_conditions_type=Conditions for non-commission of criminal offenses | | |process_conditions_type=Conditions for non-commission of criminal offenses |
| − | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να μη διώκεται ως φυγόποινος ή φυγόδικος. | + | |process_conditions_name=The interested party (shipowner) must not be prosecuted as a fugitive from justice. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Line 78: |
Line 78: |
| | |process_conditions_alternative=No | | |process_conditions_alternative=No |
| | |process_conditions_type=Bankruptcy law | | |process_conditions_type=Bankruptcy law |
| − | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να μην έχει τεθεί ή να μην έχει υποβληθεί αίτηση να τεθεί σε κατάσταση πτώχευσης, στερητικής ή επικουρικής δικαστικής συμπαράστασης. | + | |process_conditions_name=The interested party (shipowner) must not have been declared bankrupt, no petition for bankruptcy must have been filed, and they must not have been placed under privative or auxiliary legal guardianship. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Line 84: |
Line 84: |
| | |process_conditions_alternative=No | | |process_conditions_alternative=No |
| | |process_conditions_type=Tax | | |process_conditions_type=Tax |
| − | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει κάνει έναρξη εργασιών στην αρμόδια Δ.Ο.Υ. για τη συγκεκριμένη δραστηριότητα. | + | |process_conditions_name=The interested party (shipowner) must have registered the business for the specific activity with the competent tax office. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Line 90: |
Line 90: |
| | |process_conditions_alternative=No | | |process_conditions_alternative=No |
| | |process_conditions_type=Conditions for non-commission of criminal offenses | | |process_conditions_type=Conditions for non-commission of criminal offenses |
| − | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να μην έχει καταδικαστεί για κατασκοπεία, διασπορά ψευδών ειδήσεων, εγκλήματα για τα υπομνήματα, δωροδοκία, καταπίεση, απιστία, πρόκληση ναυαγίου από πρόθεση, βιασμό, εξαναγκασμό σε ασέλγεια, αποπλάνηση, μαστροπεία, εκμετάλλευση πορνών, σωματεμπορία, κλοπή, υπεξαίρεση, υφαίρεση, ληστεία, εκβίαση, | + | |process_conditions_name=The interest party (shipowner) must not have been convicted of espionage, dissemination of false news, crimes related to forgery, bribery, coercion, embezzlement, deliberate cause of a shipwreck, rape, forced debauchery, seduction, procurement, exploitation of prostitutes, sex trade, theft, swindling, defalcation, robbery, extortion, fraud, smuggling, violation of the provisions of the Law on Drugs, violation of the provisions of the Law on the Protection of the National Currency, illegal fishing using explosives or chemical or plant materials, violation of the Compulsory Law 192/36 and in general must not have been sentenced to even partial disgorgement of civil rights, and must not have been convicted finally and irrevocably, unless 5 years have passed for arrestable offences or 10 years for punishable offences. |
| − | απάτη, λαθρεμπορία, παράβαση των διατάξεων του Νόμου περί ναρκωτικών, παράβαση του Νόμου περί
| |
| − | προστασίας του εθνικού νομίσματος, παράνομη αλιεία με χρήση εκρηκτικών ή χημικών ή φυτικών υλών, παράβαση
| |
| − | του Α.Ν. 192/36 και γενικά σε ποινή με την οποία καταγνώσθηκε έστω και μερική αποστέρηση των πολιτικών δικαιωμάτων ή έχει καταδικασθεί τελεσίδικα ή αμετάκλητα και έχει παρέλθει πενταετία για τα πλημμελήματα ή δεκαετία για τα κακουργήματα.
| |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Line 99: |
Line 96: |
| | |process_conditions_alternative=No | | |process_conditions_alternative=No |
| | |process_conditions_type=Age | | |process_conditions_type=Age |
| − | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει συμπληρώσει το 18o έτος της ηλικίας του, για τον υπολογισμό της οποίας λαμβάνεται υπόψη η ημερομηνία γέννησής του. | + | |process_conditions_name=The interested party (shipowner) must have reached the age of 18, for the calculation of which their date of birth is taken into account. |
| | }} | | }} |
| | {{process conditions | | {{process conditions |
| Line 105: |
Line 102: |
| | |process_conditions_alternative=No | | |process_conditions_alternative=No |
| | |process_conditions_type=Insurance | | |process_conditions_type=Insurance |
| − | |process_conditions_name=Ο ενδιαφερόμενος (πλοιοκτήτης) να έχει ασφαλισμένο το πλοίο που δραστηριοποιείται ως θαλάσσιο ταξί για i) αστική ευθύνη για σωματικές βλάβες ή θάνατο επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία ii) | + | |process_conditions_name=The interested party (shipowner) must have insured the ship operating as a water taxi for i) civil liability for physical injuries or the death of passengers and third parties due to allision, collision, shipwreck or any other cause, ii) civil liability for material damages of passengers and third parties due to allision, collision, shipwreck or any other cause and iii) causing marine pollution. The sums of insurance coverage shall not be less than those provided for by the provisions of Law 4256/2014 (Series I, No 92), as currently in force. This requirement must be met if the ship does not fall within the scope of other relevant provisions on insurance coverage. |
| − | αστική ευθύνη για υλικές ζημίες επιβαινόντων και τρίτων από πρόσκρουση, σύγκρουση, ναυάγιο ή οποιαδήποτε άλλη αιτία και iii) πρόκληση θαλάσσιας ρύπανσης. Τα ποσά της ασφαλιστικής κάλυψης δεν είναι κατώτερα από αυτά που προβλέπονται από τις διατάξεις του ν. 4256/2014 (Α΄ 92), όπως κάθε φορά ισχύει. Η προϋπόθεση αυτή πρέπει να τηρείται, εφόσον το πλοίο δεν εμπίπτει στο πεδίο εφαρμογής άλλων σχετικών, περί ασφαλιστικής κάλυψης, διατάξεων.
| |
| | }} | | }} |
| | {{process evidences cost | | {{process evidences cost |
| Line 114: |
Line 110: |
| | |process_evidence_cost_calculation=One-off | | |process_evidence_cost_calculation=One-off |
| | |process_evidence_cost_code=3146 | | |process_evidence_cost_code=3146 |
| − | |process_evidence_cost_description=Έκδοση αδείας θαλάσσιου ταξί ή ετησία θεώρησή της | + | |process_evidence_cost_description=Issuance of water taxi licence or its annual validation. |
| | |process_evidence_cost_min=29.35 | | |process_evidence_cost_min=29.35 |
| | |process_evidence_cost_max=29.35 | | |process_evidence_cost_max=29.35 |
| Line 126: |
Line 122: |
| | |process_evidence_cost_calculation=One-off | | |process_evidence_cost_calculation=One-off |
| | |process_evidence_cost_code=4832 | | |process_evidence_cost_code=4832 |
| − | |process_evidence_cost_description=Για άσκηση επαγγελματικής δραστηριότητας | + | |process_evidence_cost_description=For exercising professional activity. |
| | |process_evidence_cost_min=30 | | |process_evidence_cost_min=30 |
| | |process_evidence_cost_max=30 | | |process_evidence_cost_max=30 |
| Line 137: |
Line 133: |
| | |process_evidence_cost_type=Impost | | |process_evidence_cost_type=Impost |
| | |process_evidence_cost_calculation=One-off | | |process_evidence_cost_calculation=One-off |
| − | |process_evidence_cost_description=Εισφορά υπέρ Ειδικού Κλάδου Οικονομικής Ενίσχυσης Μερισματούχων Μετοχικού Ταμείου Ναυτικού (ΕΚΟΕΜΝ). | + | |process_evidence_cost_description=Contribution to the Special Branch for Economic Support of Maritime Pension Fund Beneficiaries (ΕΚΟΕΜΝ). |
| | |process_evidence_cost_min=50 | | |process_evidence_cost_min=50 |
| | |process_evidence_cost_max=50 | | |process_evidence_cost_max=50 |